Zwroty, reklamacje

DZIĘKUJEMY ZA OKAZANE NAM ZAUFANIE I SKORZYSTANIE Z OFERTY SKLEPU STORYBOX.PL ŻYCZYMY PRZYJEMNEGO SŁUCHANIA!

Gdybyście mieli Państwo jakiekolwiek uwagi – SKARGI, REKLAMACJE lub PROPOZYCJE UDOGODNIEŃ w serwisie Storybox.pl – prosimy o przesłanie wiadomości na adres mailowy: audiobook@audiobook.pl

REKLAMACJE

Jeśli wbrew naszym staraniom, produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, zrobimy co w naszej mocy, byście byli Państwo usatysfakcjonowani. Reklamacje mogą Państwo zgłosić mailowo (na adres audiobook@audiobook.pl) lub listownie.

Abyśmy mogli jak najszybciej zareagować, do odsyłanego w ramach reklamacji produktu prosimy dołączyć rachunek z opisem przyczyny reklamacji (formularz reklamacyjny do pobrania).

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Przypominamy również o możliwości odstąpienia od umowy (oświadczenie odstąpienia  do pobrania). Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 „O prawach konsumenta”, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Wystarczy złożyć stosowne oświadczenie na piśmie. Oświadczenie to można wysłać:

 

Zwrot zostanie uznany na podstawie dokumentu sprzedaży (paragonu lub faktury VAT). Musimy jednak zaznaczyć, że:

  • zwrotu należy dokonać przed upływem 14 dni od daty dostarczenia produktu;
  • produkt należy zwrócić w stanie nienaruszonym (po usunięciu oryginalnego opakowania, np. celofanu, nie ma już możliwości zwrotu produktu);
  • zakupiony towar nie był używanykopiowany i w żaden sposób nie został zniszczony;
  • Serwis Storybox.pl nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.


   REKLAMACJE I ZWROTY PRZYJMUJEMY POD ADRESEM:

Audiobook.pl

ul. Redutowa 27
05-500 Piaseczno

Do Państwa dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta
od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00, tel.: 781 776 894