Śledź nas na Facebooku

Autorzy

Zwroty, reklamacje

DZIĘKUJEMY ZA OKAZANE NAM ZAUFANIE I SKORZYSTANIE Z OFERTY SKLEPU STORYBOX.PL ŻYCZYMY PRZYJEMNEGO SŁUCHANIA!

 

Gdybyście mieli Państwo jakiekolwiek uwagi – SKARGI, REKLAMACJE lub PROPOZYCJE UDOGODNIEŃ w serwisie Storybox.pl – prosimy o przesłanie wiadomości na adres mailowy: sklep@storybox.pl

 

REKLAMACJE

Jeśli wbrew naszym staraniom, produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, zrobimy co w naszej mocy, byście byli Państwo usatysfakcjonowani.

Reklamacje mogą Państwo zgłosić mailowo (na adres sklep@storybox.pl) lub listownie.

Abyśmy mogli jak najszybciej zareagować, do odsyłanego w ramach reklamacji produktu prosimy dołączyć rachunek z opisem przyczyny reklamacji (formularz reklamacyjny do pobrania).

 

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Przypominamy również o możliwości odstąpienia od umowy (oświadczenie odstąpienia  do pobrania). Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 „O prawach konsumenta”, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Wystarczy złożyć stosowne oświadczenie na piśmie. Oświadczenie to można wysłać:

  1.      drogą elektroniczną (na adres sklep@storybox.pl )
  2.      listownie (adres poniżej)

Zwrot zostanie uznany na podstawie dokumentu sprzedaży (paragonu lub faktury VAT). Musimy jednak zaznaczyć, że:

- zwrotu należy dokonać przed upływem 14 dni od daty dostarczenia produktu;

- produkt należy zwrócić w stanie nienaruszonym (po usunięciu oryginalnego opakowania, np. celofanu, nie ma już możliwości zwrotu produktu);

- zakupiony towar nie był używanykopiowany i w żaden sposób nie został zniszczony;

- Serwis Storybox.pl nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

   REKLAMACJE I ZWROTY PRZYJMUJEMY POD ADRESEM:

 

Heraclon International Sp. z o.o.

ul. Okulickiego 7/9
05-500 Piaseczno

 

 

 Do Państwa dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta

od poniedziałku do piątku w godz. 8-16, tel.: 22 736 18 40